U bevindt zich hier: Voorpagina Contact HELP::Desk

Get Adobe Flash player

Winkelwagen

Uw mandje is momenteel leeg.

HELP::Desk

Nieuwe wachtwoorden op Strassbourg server

Afdrukken PDF

We hebben preventief alle wachtwoorden moeten veranderen op server Strassbourg. DIt betreft dus alle FTP, Email, Plesk panel, en Database wachtwoorden.

Om de nieuwe wachtwoorden op te vragen kun je het beste een ticket aanmaken op de Helpdesk van bestOnline: http://helpdesk.bestonline.nl

Vermeldt je naam, alternatief emailadres (waarop je nu bereikbaar bent) en domeinnaam in de supportticket. Ter controle vermeldt je ook je Postcode + Huisnummer.

Je krijgt dan snel van ons een reaktie.

Laatst aangepast ( zondag, 13 april 2014 10:51 )
 

Webmail via HTTPS

Afdrukken PDF

Om de privacy en de veiligheid te verhogen is in de mailserver een kleine aanpassing gedaan.
Vanaf nu kun je alleen via een ‘https’ beveiligde verbinding naar webmail gaan, dus via: https://webmail.jou-domein.nl.
Voorheen kon dat ook over een niet veilige http verbindingen.

Echter krijg je mogelijk een foutmelding in je browser dat jou domein niet over het bijbehorend SSL beveiligingscertificaat beschikt.

Je kunt die foutmelding gewoon negeren en klik op “Doorgaan…”.

Alleen met een jaarlijks abonnement op zo’n certificaat kom je van die browsermelding af.
Indien gewenst worden beveiligingscertificaten door ons verstrekt vanaf €85 pj, maar noorzakelijk voor dagelijks gebruik is dit niet.

 

Laatst aangepast ( dinsdag, 11 december 2012 01:15 )
 

iPhone/iPad mail instellingen

Afdrukken PDF

Om je mail account van je Plesk webhosting pakket op je iPhone of iPad te kunnen beheren moet je de juiste instellingen gebruiken.
Nadat je eerst de mail accounts heb gecreëerd op de webhost via je Plesk Panel, moet je dat zelfde nog eens doen op je mail client app in je iPhone of iPad.
Dit artikel beschrijven de configuratie voor de iPhone 5.

Laatst aangepast ( dinsdag, 30 oktober 2012 23:28 ) Lees meer...
 

Uitgaande mail poort geblokkeerd?

Afdrukken PDF

How to check whether SMTP port 25 is blocked?

The standard port used for SMTP connections is 25. One of the most common reasons for not being able to send messages is that your Internet service provider blocks this port. This is why using an alternative SMTP port is highly recommended.

Here's how to, depending on your OS, check whether your ISP blocks port 25:

Laatst aangepast ( zondag, 01 februari 2015 16:12 ) Lees meer...
 

Helpdesk

Afdrukken PDF

Ondersteuning door de BESTonline-Helpdesk wordt gegeven op verschillende niveaus.

Laatst aangepast ( maandag, 11 juni 2012 23:34 ) Lees meer...
 
Pagina 1 van 2

Onze Tweets

HELP::Online

skype-logo

HELP::Desk

hd-img Online helpdesk tickets,
informatie & administratie:
URL: https://
helpdesk.bestonline.nl

Email:
help@bestonline.nl
Tel:
+31 (0)20 369 0148